18.04.2014
 

Синтез мистецтв в утопічному авангарді

Фокусом першого лекційно-кінематографічного курсу «Культурфільм» був розвиток і занепад політичних і соціальних утопій минулого, зокрема, соціалістичної. Ретроспектива «Кіно(У)топія: з історії українського радянського кіно» зверталась до найпотужнішої утопії минулого – соціалістичної, та пропонувала разом з українськими та іноземними кінознавцями, мистецтвознавцями й істориками дослідити її формування, закостеніння та занепад.

 

Нікіта Кадан – художник соціально-критичного спрямування, графік, автор об'єктів та інсталяцій. Народився в 1982 р. у Києві, де живе і працює. У 2007 р. закінчив Національну академію мистецтв та архітектури (м. Київ). Був номінантом Премії PinchukArtCentre в 2009 р., в 2011 р. отримав Першу премію.Його роботи були представлені в Україні і за кордоном, зокрема, в Index Contemporary Art Centre, Стокгольм ( 2008 ) і на Першій Київській міжнародній бієнале сучасного мистецтва «ARSЕNALE». У своїх творах і теоретичних побудовах часто звертається до радянського авангарду й революційного мистецтва 1920-х років.

 

Деталі за посиланням: http://www.dovzhenkocentre.org/event/80/

 


Схожі статті