27.12.2015 — 23.12.2015

19:00             23:00

Новорічна вечірка #DONOWHERE 2.0 в Центрі Довженка

Фотогалерея

1-4 з 5

27 грудня, початок о 19.00

вул. Васильківська, 1

Культурний кластер Довженко-Центр

3-й поверх, арт-простір PLIVKA

Вхід вільний.

Кількість місць обмежена.

Реєстрація за посиланням: https://goo.gl/KUgdJQ

 

Програма заходу:

 

19:00 Коло Дзиґи. Нечуваний похід feat Антон Байбаков

20:30 вечірка експериментальної електроніки Immersion Evening

  • Line-up:
  • ААШ
  • Maxim Werner
  • Neither Famous Nor Rich
  • Minijack Octomorph
  • VJ Slao_0

На території арт-простору працюватиме бар, кав’ярня, облаштовано лаунж-зони.

 

В рамках #DONOWHERE 2.0 відбудеться музичний кіноперформанс «Коло Дзиґи»: пре-прем'єра авангардистського фільму «Нечуваний похід» (1931) Михаїла Кауфмана з сучасним музичним супроводом Антона Байбакова наживо. Буде продемонстровано 30-хвилинний уривок стрічки, репрем’єра повної версії якої відбудеться навесні наступного року у Великобританії. Дивом збережений, але абсолютно забутий, цей останній український фільм Михаїла Кауфмана, що не бачив екрану понад 80 років, поповнить чималу колекцію шедеврів українського кіноавангарду.  

 

НЕЧУВАНИЙ ПОХІД / НЕБУВАЛИЙ ПОХІД

 

1931, УСРР, «Українфільм» (Київ), 71 хв.

Режисер і оператор: Михаїл Кауфман

 

Конструктивістський фільм-репортаж про рух «двадцятип’ятитисячників» – робітників направлених Партією в 1929 році на підйом села. Фільм знімався в одному з найбільших радгоспів свого часу «Гігант», на Харківському тракторному заводі, Чорноморському флоті в Севастополі.

 

«Нечуваний похід» – остання робота авангардистської школи кіноків в Україні. Творчі шляхи Михаїла Кауфмана і Дзиґи Вертова розійшлися після «Людини з кіноапаратом» (1929). З частини відзнятого матеріалу Михаїл змонтував власний фільм «Навесні» (1929). «Нечуваний похід» – його наступна робота, створена в атмосфері початку реакції та неприязного ставлення кінокритики до «естетизування машин» та «неігровізму» кіноків.

 

У «Нечуваному поході» Кауфман уже відходив від ідеї механічної камери-ока, проте машинами – тракторам і комбайнам – все ще приділяв набагато більше уваги, ніж людям. Злидням тогочасних сіл Кауфман протиставляє геометричний ритм механізованих заводів. Проблемою сіл, в дусі пропаганди того часу, показано куркулів, а прогресивним кроком – формування колгоспів. Колективізація у фільмі йде пліч-о-пліч з індустріалізацією, а от наступним етапом «небувалого походу» в останніх кадрах фільму зображена мілітаризація.

 

Парадоксальний фільм, який показує село того часу, так як звикли репрезентувати місто, і попри свою тотально агітаційну форму, компілює індустріальне захоплення Вертова з пантеїстичною м’якістю Довженка.

Останнi події