11.02.2016 — 18.02.2016

16:53             16:53

Українські фільми про любов в «Мистецькому Арсеналі»

Фотогалерея

1-4 з 8

Центр Довженка виступив партнером проекту «Арсенал Любові» в «Мистецькому Арсеналі», який розпочався 11 лютого та приурочений до найромантичнішого свята року.

 

Організатори заходу закликають не лише підготуватися до Дня закоханих, придбавши подарунки чи провівши день зі своєю половинкою в атмосфері затишку, але й звернути увагу на важливі суспільні питання ‒ благодійності, взаємодопомоги, цивілізованого підходу до стосунків і захисту свого життя та здоров’я від ВІЛ/СНІДу.

 

У програмі Арсеналу Любові заплановані різні формати: мистецтво, музика, мода, кіно, романтичні кав’ярні, лекції та майстер-класи. Центр Довженка надав кілька фільмів про любов для кінопрограми заходу.

 

З 11 по 14 лютого за адресою вул. Лаврська 12 можна буде побачити фільми «Ягідка кохання» (1926), «Веняний дощ» (1958), «А ну її, цю любов» (1975), «Два пуделі» (1981), «Такі красиві люди» (2013).

 

Детальніше про фільми:

 

ЯГІДКА КОХАННЯ

 

1926, УСРР, ВУФКУ (Ялта), 25 хв.

Режиссер і сценарист: Олександр Довженко

Оператори: Данило Демуцький, Йозеф Рона

У ролях: Дмитро Капка, Мар’ян Крушельницький, Маргарита Чардиніна-Барська, Іван Замичковський

 

Перукар Жан Ковбасюк дізнається, що став батьком. Дитина перекреслює всі його плани. Жан вирішує спекатись немовля. Хоч кому б Жан не підкинув дитину, вона щоразу чудернацьким чином до нього повертається. Тільки коли Жан дізнається, що за дитину можна отримати матеріальну допомогу, він намагається її прийняти, проте зробити це не так вже і просто...

«Ягідка кохання» – рання кінокомедія Олександра Довженка, фактично другий його фільм після втраченого «Васі-реформатора». Мислячи себе комедійним режисером, Довженко знімає фільм за власним сценарієм, розробляючи серійного персонажа «Капку», мріючи зняти з ним низку фільмів на кшталт «Капка в армії», «Капка на заводі», проте так і не втіливши даний задум.

 

ВЕСНЯНИЙ ДОЩ

 

1958, СРСР, ВДІК, 27 хв.

Режисери та сценаристи: Кіра Муратова, Олександр Муратови

Оператор: Альфредо Альварес, Алєксандр Рибін
Композитор: Рафаіл Хозак
У ролях: Валентина Хмара, Олег Табаков, Кіра Муратова

 

Випадкове знайомства Каті та Кості в потязі переростає в романтичну пригоду. Виявляється, що молоді люди не лише працюють на одному і тому ж заводі, але і добре один одного розуміють. Проте їх відносини опиняються під загрозою, щойно дівчина дізнається про п’яне товариство свого нового друга.

Напівзабутий ранній фільм Кіри та Олександра Муратових, створений ними як курсова робота під час їхнього навчання у ВДІКу в майстерні Народного артиста СРСР Сєргєя Гєрасімова. В одній зі сцен фільму в кадрі з’явилась і сама Кіра Муратова, а головну ролі в стрічці зіграв студент другого курсу престижної школи-студії МХАТ – Олег Табаков.

 

А НУ ЇЇ, ЦЮ ЛЮБОВ!

 

1975, УРСР, Київський державний інститут кінематографії, ім. Карпенка-Карого, 10 хв.
реж. Ярослав Ланчак

 

Шкільна історія про муки першого кохання. Юнак Пєтькін вирішує закохатися в одну з однокласниць, проте вагається кого ж обрати…

Цей студентський фільм Ярослава Ланчака («Із житія Остапа Вишні») отримав приз одного з перших київських кінофестивалів «Молодість».

 

ДВА ПУДЕЛІ

 

1981, УРСР, Київський державний інститут кінематографії, ім. Карпенка-Карого, 27 хв.
Режисер Володимир Кучинський

Оператор Олександр Шумович

У ролях: Боріс Сморчков, Єлєна Соловей, Дмітрій Харатьян 

 

Під час прогулянки осіннім парком знайомляться два пуделі, а разом з ними і їх господарі. Їх невимушені розмови перериває тільки тенісист у виконанні юного Дмітрія Харатьяна. З перших хвилин фільму прозорою цитатою з «Фотозбільшення» Антоніоні глядачеві дають зрозуміти, що він потрапляє у світ кінематографічних умовностей. Це світ чорно-білих протилежностей, де дія розгортається неквапливо, немов шахова партія, де слова і речі означають більше, ніж це може здається на перший погляд. Можливо, тому фінальні кадри вікон панельних будинків сприймаються не як повернення додому, а як закінчення захоплюючої гри. 

 

ТАКІ КРАСИВІ ЛЮДИ

 

2013, Україна, Національна кіностудія художніх фільмів ім. Олександра Довженка, 92 хв.

Режисер та сценарист: Дмитро Мойсеєв

Оператор: Сергій Тартишніков

Художник: Олексій Балашов

Композитор: Максим Шалигін

У ролях: Поліна Войневич, Костянтин Данилюк, Алла Бінеєва, Олег Стефан, Михайло Савченко

 

Дві подруги, Марта та Люба, втікаючи від метушні великого міста, оселились на березі моря якнайдалі від людей. Поруч з Любою – її щаслива родина: добрий, дивакуватий чоловік та восьмирічний син. У Марти – невдалий досвід у шлюбі, успіхи в рибацтві, піаніно та самотність. Разом вони влаштовують домашні вистави, читають вірші та слухають музику. Проте Марті не вистачає справжнього тепла. Так в її житті з’являється Іван, письменник-невдаха, якому належить вирішити, чи вартий він сильних почуттів та чи зможе він ще покохати.

Дебютний повнометражний фільм Дмитра Мойсеєва продовжує ідейні пошуки художнього керівника його фільму Романа Балаяна. Але якщо для Балаянівських героїв з їх кризою середнього віку років навіть любов не ставала розрадою від соціального дискомфорту, то Мойсеєв виносить все соціальне за лапки, поселяючи своїх героїв на малолюдному морському узбережжі і роблячи любов єдиним справжнім сенсом їх життя.


Останнi події