24.09.2018 — 24.09.2018

12:00             12:00

Envision Sound. Open Call на навчальну програму для кінокомпозиторів 2018-2019

Envision Sound 2018-2019 є другим циклом популярної освітньої програми для композиторів із України, інших країн Східної Європи та Центральної Азії, які бажають розвивати свої уміння в написанні музики для кінематографа. Це унікальна програма з вдосконалення навичок, отримання менторської підтримки і розширення контактів для представників кіно- та музичної індустрій, створена  Національним центром Олександра Довженка у партнерстві з Британською Радою в Україні.

 

Довженко-Центр та Британська Рада запропонують гранти для подальшої підтримки проектів, розроблених під час програми та відібраних менторами.

 

Дати та місце: Київ, 18-23 лютого 2019 року 

Кінець прийому заявок — 28 жовтня 2018 року 

 

У рамках тижневого інтенсивну учасники візьмуть участь у майстернях, розбірі кейсів від професійних композиторів, дискусіях, вечірніх показах і нетворкінгу. Разом із менторами учасники досліджуватимуть можливості та виклики написання музики для кіно.

 

Менторами програми 2019 року стануть британські кінокомпозитори Нейніта Десаї та Деніел Патрік Коен.

 

Кожного дня, по закінченню воркшопів, Envision Sound пропонуватиме вечірню публічну програму для широкої публіки. Видатний британський композитор Ніл Бренд буде гостьовим спікером та представить німий фільм Альфреда Хічкока «Шантаж» (1929), до якого він створив саундтрек. Після перегляду відбудеться публічне обговорення стрічки за участі Ніла. Композитор також проведе майстер-клас для учасників програми і розповість, як будуються взаємовідносини між композитором та режисером та які очікування у режисера від композиторської роботи.

Дивіться відео, що відбувалося у перший рік програми!

 

УЧАСНИКИ

Програма передбачає участь 12 кінокомпозиторів: шістьох представників із України та шістьох — з інших країн Східної Європи та Центральної Азії.

 

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

 

  • композитори на початковому чи середньому етапі кар’єри, які зробили щонайменше дві роботи для будь-якого жанру кіно/телебачення;
  • рівень англійської мови —  від B2;
  • бути громадянином України або однієї з країн, звідки приймаються заявки;
  • можливість відвідувати воркшопи та інші заходи у Києві з 18 до 23 лютого 2019 року.

 

Ми раді бачити серед учасників людей із різнобічним досвідом роботи у музичних стилях та кіножанрах. Головна вимога — бажання писати музику для кіно.

 

ВИТРАТИ


Участь в Envision Sound безплатна.

 

Для учасників з інших країн та з України, які не мешкають в Києві, Британська Рада покриває витрати на дорогу (поїзд, автобус), а також проживання у готелі.

 

ЯК ПОДАТИСЯ

 

Надішліть заповнену аплікаційну форму англійською мовою із посиланнями на ваші 2-3 найостанніші музичні композиції. Принаймі один із прикладів має бути роботою для кіно. Максимальна тривалість кожного фрагмента/епізоду — до 15 хвилин. Аплікаційна форма знаходиться за посиланням.

 

КЛЮЧОВІ ДАТИ

 

Кінець прийому заявок — 28 жовтня 2018 року

Оголошення учасників — до 23 листопада 2018 року

Завдання для учасників — 30 листопада 2018 року (TBC)

Envision Sound у Києві — 17-24 лютого 2019 року (включно з одніє добою на дорогу)

Оголошення грантів для проектів учасників — лютий 2019 року

 

Нейніта Десаї

Яскрава представниця нової хвилі молодих митців, володарка премії BAFTA BREAKTHROUGH BRIT 2016-2017 Нейніта Десаї — провідна композиторка Об’єднаного Королівства. Вона — авторка музики та саундтреків для величезної кількості серіалів і фільмів провідних телекомпаній — BBC, HBO, ITV, С4 та інших. Нещодавно Нейніта стала лауреаткою премії Music+Sound Award за кращий саундтрек для ігрового фільму, номінанткою премії Women in Sync Awards 2016, номінанткою премії RTS Craft Award 2014 за кращу музику, а також номінанткою премії RTS Scotland Awards 2014.

 

Не так давно Нейніта написала музику до двох кінокартин: психологічного фільму жахів компанії BFI Darkness Visible («Зрима темрява» — від режисера Нейла Бісваса, співавтора телесеріалу «Щасливчик» (Lucky Man) компанії Sky 1, а такожтрилера про Другу світову війну Niihau, знятого студією Pinewood Malaysia.

 

Серед останніх проектів Нейніти — кінокартини «П’ять років у коханні та війні» (5 Years in Love And War, студія C4) від володаря Emmy Еда Уоттса, «Дика Румунія» (Untamed Romania) — найуспішніший неігровий фільм, коли-небудь створений у Румунії, світова  прем'єра якого відбулася на кінофестивалі Transilvania 2018; «Життя після» (The Life After, студії BBC/Irish Film Board), вперше представлений на міжнародному кінофестивалі Galway Intl Film Festival 2018; драми «Анемона»  (Anemone) та Exit Eve (виконавчий продюсер Камілла Гатін, «Дівчина з усіма подарунками» (The Girl With All the Gifts), а також інтерактивна кіно- та відеогра Telling Lies для Annapurna Interactive («Примарна нитка» (Phantom Thread), «Ціль номер один» (Zero Dark Thirty), режисером яких став володар премії multi-Bafta Сем Барлоу.

 

Нейніта також відома своєю музикою для драм, зокрема, вона написала саундтреки для переможця  Emmy — драми «Максвелл» (Maxwell, BBC) та заснованої на реальних подіях драми «Вкрасти принцесу» (To Kidnap A Princess, ITV). Серед останніх проектів також  «Сповідь Томаса Квіка» (The Confessions of Thomas Quick) (BFI/Film4), номінанти премії Bafta 2018 «Зґвалтована: Моя розповідь» (Raped: My Story) та «Упіймати вбивцю» (Catching A Killer) (C4), захоплюючий серіал «Надзвичайні ритуали» (Extraordinary Rituals), яким редакція природничої історії компанії BBC прагне досягти рівня неодноразового переможця премії Bafta — циклу «Планета людей» (Human Planet), і невелика музична тема для престижного випуску BBC «Королівське весілля: Меган і Гаррі».

 

Працюючи в багатьох музичних жанрах, Нейніта легко переходить від роботи з оркестрами, зокрема з London Contemporary Orchestra («Примарна нитка» (Phantom Thread), «І буде кров» (There Will Be Blood) та BBC National Orchestra of Wales, до створення музики з етнічними мотивами, використовуючи для цього власну колекцію виготовлених на замовлення інструментів з усього світу, а також електронний і експериментальний  звуковий дизайн із залученням гітар та електроніки. Вона також пише пісні у співпраці з різними музикантами, такими, як співачка Eivor «Останнє королівство» (The Last Kingdom), і документальні мюзикли для Бі-Бі-Сі, серед яких — відомий Mumbai High The Musical і Meet The Thakrars (BBC1), який незабаром з’явиться на екранах.

 

Основи музикальної творчості Нейніти були закладені телевізійною документалістикою, в якій вона є беззаперечним авторитетом, працюючи над численними проектами провідних кінематографістів, що стали номінантами та володарями премій OSCAR, BAFTA та EMMY. Ця робота стала черговим свідченням надзвичайної універсальності таланту Нейніти, яка здатна адаптуватися до вимог будь-якого проекту та спроможна знайти підхід до кожного саундтреку.

 

Свою кар’єру  в якості звукорежисера Нейніта розпочала з роботи над художніми фільмами Бертолуччі «Маленький Будда» (Little Buddha) та Вернера Герцога «Уроки темряви» (Lessons of Darkness), а також («П’ятий у квартеті» (Backbeat, режисер Іен Софтлі), «Серпень» (August) режисера Ентоні Гопкінса та «Хакери» (Hackers) (Анджеліна Джолі).

 

Перш ніж піти вчитися до Британської національної кіношколи (NFTS) за спеціальністю/напрямком «Звукова сценографія», Нейніта здобула освіту за спеціальністю «Математика». Вона народилася і виховувалась у Лондоні, в індійській родині, і в дитинстві отримала еклектичне музичне виховання, елементами якого було вивчення ситари, фортепіано, гітари, барабанів табла, співу та скрипки. Її пристрасть до музичних технологій допомогла їй в якості незалежного музичного інженера почати співпрацю з багатьма відомими гуртами та виконавцями, такими, як The Damned і Торі Еймос (Tori Amos). Далі була робота з Пітером Ґебріелом над записом легендарного проекту Real World Recording Week, в якому взяли участь більш ніж 70 провідних виконавців світової музики, серед яких — Papa Wemba, Біллі Кобем, Даніель Лануа, Джейн Сіббері, Найджел Кеннеді, Шинейд О'Коннор, Раві Шанкар і Пітер Ґебріел.

 

http://nainitadesai.com/

 

Деніел Патрік Коен  

 

Даніель Патрік Коен — британський композитор, що працює в Румунії і має різноманітні музичні інтереси, серед яких — музика до кінофільмів, хіп-хоп та електронна музика.

 

Вперше Даніель привернув до себе міжнародну увагу, коли став одним з кількох британських композиторів, запрошених написати саундтреки до німих фільмів Альфреда Гічкока в рамках проекту Британського кіноінституту Rescue the Hitchcock 9. Його 90-хвилинний саундтрек для першого фільму Гічкока «Сад насолод» (The Pleasure Garden) був представлений всьому світові, зокрема, на цікавому перформансі на пляжі Копакабана та на фестивалі Transilvania International Film Festival.

 

На початку 2015 року Даніель випустив концептуальний альбом The Passenger («Пасажир») за однойменним фільмом Мікеланджело Антоніоні. Натхненням для альбому стала цитата режисера Девіда Лінча: вперше слухаючи Oedipus Schmoedipus («Едіп-Шмедіп») Баррі Адамсона, Лінч, як розповідають, назвав це «схожим на те, як слухати фільми Гіч[cock]а у своїй голові». Серед іншої сучасної музики Даніела — Reciprocity. Цей цикл пісень був створений за мотивами шести віршів канадської поетеси Дар'ї Фархи на замовлення її сестри Юліани.

 

Поки Деніел працює над створенням достойної спадщини для проекту Pleasure Garden («Сад насолод»), у прокат незабаром вийдуть три фільми з його саундтреками. Він також працює над своїм другим альбомом і має намір випустити більше альбомів, ніж фільмів у Стенлі Кубрика.      

 www.danielpatrickcohenmusic.co.uk

 

Ніл Бренд


Понад 30 років Ніл Бренд акомпанує німим фільмам у лондонському кінотеатрі Британського інституту кінематографії та у «Барбікані», у різних куточках Великої Британії, на кінофестивалях та особливих подіях по всьому світу, зокрема в Австралії, Новій Зеландії , Америці, Ізраїлі, Швеції, Данії, Франції, Німеччині, Ірландії, Люксембурзі та в Італії – на фестивалях у Болоньї, Аості, Берґамо та Порденоне. У Пордедоне він відкрив школу музики та образотворчого мистецтва, щоб навчати майбутніх піаністів акомпанувати німим фільмам.

 

Спершу він прославився як письменник, виконавець, композитор з відеорелізами до таких фільмів, як «Південь» (Подорож Шеклтона на Південний полюс), «Ринг» Альфреда Хічкока, «Пікаділлі» (з прем’єрою у Лінкольн-центрі), чудового втраченого фільму «Життя та часи» Девіда Ллойд Джорджа та Early Cinema. Його останні DVD партитури були для «Шерлока Холмса» (чудовий втрачений фільм Gilette), класики Озу для Criterion та для французької синематеки – «Будинок таємниці», «Вогонь, що палає», «Пригоди Роберта Макера» та «Мопра».


Зараз Ніл плідно співпрацює з симфонічним оркестром ВВС. Результатом цього стали лондонські виступи з відомою оркестровою партитурою для німого фільму Хічкока «Шантаж» (на замовлення кінотеатру Ritrovato, Болонья), замовлення «Барбікана» озвучити німий фільм Аквіта «Метрополітен», що отримав визнання в театрі та на Blu-Ray/DVD (Британський інститут кінематографії), та «Тиха вулиця» Чапліна (випущено на Blu-Ray/DVD). За цими успіхами слідували дві радіоадаптації: «Вітер у вербах» (номінація на Audio Drama Award) та «Різдвяна історія» для оркестру, хору та акторів за замовленням Радіо 3 та 4 – усі ці роботи виконані під керівництвом маестро Тімоті Брока. Його партитура для «Шантажу» прозвучала в Британському музеї з ансамблем у 2012 році на лондонському фестивалі Хічкок 9, а згодом – на кінофестивалі у Новій Зеландії та на Потьомкінських сходах в Одесі перед натовпом з 25 000 людей. Її також зіграють п’ять разів у чотирьох різних країнах цього року.

 

Ніл також є успішним радіо драматургом. Серед його робіт – номіновані на Sony та Tinniswood драми «Стен» (адаптована ним для телеканалу BBC) та «Розуміючи жарт». Ніл також випускає записані наживо музичні телевипуски «Велика трансляція». Він двічі був у національному турі разом з Полом Мертоном, з’являвся у документальних телевізійних німих фільмах Пола та писав музику для них. Він з’явився у фільмі Кена Лоуча «Вітер, що гойдає ячмінь» та зіграв роль Теда, власника гаража в серіалі BBC2 для людей із вадами слуху «Перемикайся». Нещодавно він побував у турі на Единбурзькому «Фрінджі», фінляндському фестивалі Midnight Sun, у Падуанській опері, на комедійному фестивалі в Кілкенні, міжнародному кінофестивалі на Близькому Сході і по всій Великій Британії та за кордоном з його кумедним та зворушливим шоу «Мовчазний піаніст говорить».

Ніл стає відомим як телеведучий на BBC4 з його надзвичайно успішними випусками «Звук кіно», «Музика, що творила фільми» та «Звук пісні». Він є постійним ведучим кінопрограми на Radio 4, співробітником університету в Абериствіті та запрошеним професором Королівського коледжу музики і визнаний одним із найкращих акомпаніаторів-імпровізаторів на піаніно у світі.

 

https://www.neilbrand.com/

 


Останнi події